søndag den 6. april 2014

The Beginning




Ja, nu har jeg endelig taget mig sammen til at lave en blog, jeg vil prøve at huske den, for sidst jeg havde en blog glemte jeg den, men jeg vil prøve at huske den her. Inden jeg starter på normal blogging, vil jeg lave et indlæg om mig selv som start. Her kommer grund fakta:

Jeg er 14 år (år 2000).
Jeg kommer fra Østjylland.
Jeg går på privatskole, men har før gået i folkeskole.
Jeg har en kat.
I min fritid går jeg til solo sang og teater.
Jeg er stor fan af Pretty Little Liars, The Vampire Daries, Friends, Divergent, The Hunger Games og Twilight.
Jeg elsker ungdomsbøger og falder tit for klichér.
Jeg er ren ud sagt besat af make up, men er for doven til at gøre en masse ud af det til hverdag, men når det så kommer finere ting gør jeg en del ud ad mig selv.
Jeg er besat af Zalando og kigger altid på tøj og sko derinde.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar