søndag den 6. april 2014

Sommerkjoler - Zalando

Det er ved at være tæt på sommer, og der er sikkert mange udover mig selv som nu leder efter en sommerkjole. Jeg har virkelig forelsket mig i hvide sommerkjoler, men jeg desværre ret bleg, og kan ikke rigtig bliver sommer brun så jeg forsvinder ret meget i hvide ting, (En af de triste ting ved at skulle konfirmeres i en hvid kjole i mit tilfælde) men man kan jo drømme lidt.
Jeg har i dag kigget lidt rundt på Zalando, og har nu fundet fire sommerkjoler.


Den her kjole er fra Zalando, og koster 279 kr. Den kan købes her
Den her kjole har jeg kigget en del på, den er dejlig enkel, og det med at man kan skjule stropperne er virkelig skønt synes jeg. Denne kjole kan også fås i sort og en form for laksefarvet. Den her kjole er oprindeligt fra Vero Moda, men jeg mener ikke den kan købes i deres butikker, men den er vist i deres netshop.

Den her kjole fandt jeg også på Zaland (Oprindeligt Vero Moda kjole), den koster 399 kr. og kan købes her
For jer der skal konfirmeres i år, og har købt Vi Unges konfirmations blad kan måske genkende den her kjole. Det er nemlig den kjole modellen har på i "Krea looket". Det er ikke en rigtig konfirmations kjole men kunne sagtens bruge den til det formål. Jeg synes selv det her er en meget flot kjole og kunne helt sikkert overveje den til en sommerkjole, men den kan nok bruges hele året rundt. Den er dækket af blonder, og jeg elsker virkelig blonder, hvilket også er derfor min konfirmations kjole er dækket af blonder (I kan få lov til at se den når jeg er blevet konfirmeret)
Den her kjole fandt jeg på Zalando (Oprindeligt en Only kjole), den koster 399 kr, og kan købes her
Den er kjole er lidt over i boheme stilen, blonder og lidt over i hippie hjørnet. Jeg elsker jo blonder så selvfølgelig falder den her kjole også lige i min smag. Jeg elsker den måde kjolen slutter på, den har alle mulige slags blonder. Den er en smule kort i det, men hvis man rejser et sted hen hvor det er varmt så er det vel fint nok. Den her kjole kan være rigtig fin med nogle farverige sko og nogle store smykker, men nogle enkle smykker eller ingen smykker kan også være rigtig fint.
Den her kjole ligner ret meget den her overover, men ville lige tage den med alligevel. Jeg har fundet den her kjole på Zalando, men den er oprindeligt en Vero Moda kjole. Den her koster 449 kr. og kan købes her
Denne kjole er også over i boheme stilen med sine blonder og snit. Ligesom den overover er den figursyet, men ret lige ned, så den fremhæver ikke ens talje. Jeg synes selv den er ret pæn, og blonderne ligner faktisk en smule fjer, og det at den ikke er kridhvid er også ret godt hvis man er bleg ligesom mig. Når man er solbrun kan man gå i en kridhvid kjole, men når man er bleg kan man jo forsvinde lidt i kjolen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar