søndag den 6. april 2014

e.l.f. Under Eye Concealer & Highlighter

Nu hvor jeg er så glad for make up, ville jeg lige anmelde et af mine ynglings produkter, nemlig min e.l.f. concealer. Jeg blev så lykkelig da jeg så de havde e.l.f. produkter i Bilka, da jeg længe havde sukket efter en highlighter. Jeg købte så den her med hjem udelukkede på grund af highlighteren, men jeg prøves så lige concealeren og den var vildt god. Nu ser den jo lidt mørk ud på billedet, men jeg købte farven som vist hedder Glow/Fair, Fair er den mest lyse farve, der er også Glow/Light og Glow/Medium. 
Men tilbage til produktet, den dækker virkelig godt under øjnene hvilket er et must for mig da jeg lider af mørke render under øjnene. Highlighteren bruger jeg til at lysne øjne omgivelserne op. Om morgnen er mine øjenlåg af en eller anden grund meget mørke i forhold til resten af min hud, og der er highlighteren god, for hvis jeg duper lidt på øjenlåget så lysner den det op så jeg ser frisk, og vågen ud. 
På deres hjemmeside koster den £3.95, og da jeg købte den i Bilka kostede den vist mellem mellem 35-39 kr. så den er ikke særlig dyr, og på samme tid er den vildt god og kan varmt anbefales.
Den kan købes HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar