søndag den 6. april 2014

Min skolefest - 7. klasse

Jeg er kommet frem til at jeg vil vise jer nogle billeder fra skolefesten på min skole. Det var min første skolefest for mig på min nye skole. I forhold til andre skole så sker der nogle anderledes ting til skolefesten. Det starter med en skolekomedie som 8. klasserne laver, det er ret almindeligt. Derefter kommer skolens spring hold, og vores opvisnings hold og laver noget underholdning. Når det så er færdigt kommer de mellemste klasser (jeg tror det er 4. klasse, og op til 5. klasse) de laver en form for danseopvisning hvor de danser en dans, i år var det en form for disco. Efter det kommer 0. til 3. klasse og laver en dans. Som slut kommer 6. til 10 klasse så og danser lancie, selve lancien tager 20 min.
Vi har så 5-6 skole moduler til at lære dansen. Jeg havde danset dans 1 før, men de andre danse var ret nye for mig, og jeg kom vist også til at lave nogle små fejl.

 Efter at have gået march rundt i hele salen, (det tager cirka 5-10 minutter)
kommer vi udi kvadrillerne som alle består af 4 par, her på billeder ser 
vi min kvadrille. I en lancie er der 5 danse man skal igennem,
jeg havde selv meget svært ved at huske dans fire og fem, 
men heldigvis hjalp min kvadrille mig igennem det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar